20100426

Heeej! Måndag igen och det känns helt okej. Nu börjar man om på ny fräsch vecka.
Helgen har spenderats en del hos mamma och pappa. Man kan säga att jag "flyttade in" där medans M var i Hemsedal och åkte skidor. Kändes härligt att bli ompysslad igen.
Hela fredagen var lång och seg på grund av lite sömn så det enda jag gjorde på fredag eftermiddag/kväll var att sola, äta mat och kika på Så ska det låta.

Lördagen spenderades sedan i handbollshallen med hela klubben. Matchen mellan ledarn-A-laget slutade med vinst för oss. Härligt jobbat! Själv spelade jag cirka 10 minuter och kunde knappt röra mig igår. Träningsvärk :)
Eftermiddagen vilade jag på uteplatsen i solen och sedan blev det ett härligt bad med ett glas vin till.
Klockan sju hämtades jag upp av E-B för årets Sportfest. Blev verkligen en hellyckad kväll med många skratt, roliga tävlingar och galna danser.
 Här sitter vi och skriver på vår dikt som vi kom tvåa med.

 J som blev min bordskamrat trodde att jag var 37 år!!!

 Laddar inför tävling

 

 Tävlingen gick ut på att flytta gummibandet från näsan ner till halsen. Armarna skulle man ha bakom ryggen så de fick inte vara till någon hjälp. Från näsan ner till läppen var inga problem men sedan tog det stopp. Till slut fick vi låna vår lagkompis axel och jag vann :)

Kvällen tog slut någonstans efter ett. Somnade med ett leende på läpparna.

Söndagen spenderades med mamma på Frölunda Torg och sedan i soffan framför handbollen på tv. Bjöds på god middag när pappa kom hem och strax efter nio ringde prinsen och ville bli hämtad. Kändes helt underbart att få krypa upp i hans famn i natt. Nu får han hålla sig hemma ett tag tycker jag :)

Nu blir det jobb igen så hörs vi när vi hörs!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Varför svarade inte du på mitt sms i går då? ;)

2010-04-26 @ 15:18:41
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Ida

hihi nog för att du är mogen och verkar vara lite äldre än du egentligen är, men inte ser du ut att vara 37 inte! Älskar dig vackra vän. Puss

2010-04-27 @ 07:52:51
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0