20100423

Hej vänner!
Tillbaka i bloggvärlden igen efter ett par lediga dagar härifrån.
Det är tur att det är fredag för idag är jag så trött att jag knappt kan sitta upp här på jobbet.
Att någon ringer på dörren 500 gånger klockan tre på natten är inte okej. Att jag dessutom sov ensam hemma då M åkt till Hemsedal gjorde att jag inte kunde somna om utan har därför varit uppe sedan tre i natt. Det får bli en tidig kväll idag och den kommer att spenderas hemma hos mamma och pappa. Måste vara utvilad imorgon då det vankas Handbollens dag med Sport.

Annars har det inte hänt så mycket.
I tisdags hade Garmin FC premiär på Heden. För er som inte vet har M´s jobb startat ett fotbollslag och spelar nu korpfotboll en gång i veckan. Självklart var jag där och hejjade på min älskling. 2-0 vann de med och det betyder att min prins inte släppte in ett enda mål. Hejja!

I onsdags fyllde Jonas år så då hade vi en överraskningsmiddag för honom. Så glad att Johanna och Jonas äntligen bor här i Frölunda igen. Att vi dessutom nästan bor grannar är bonus.

Igår åt jag middag hemma hos mamma och pappa och sedan blev det promenad med Bamse. Kvällen spenderades hemma i soffan med ryggont och hur natten såg ut vet ni ju redan :(

Nu blir det jobb här så jag inte somnar.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0