20100419

Hej solsken!

Jag är ledsen för urkass uppdatering i helgen men jag har inte ägnat datorn en minut av min tid.
Har sovit massor men är fortfarande trött. Det känns i kroppen att den inte fått tillräckligt med sömn på ett tag. Skönt att helgen kom så jag fick komma i fatt lite grann.
Har ju förstår inte bara sovit. Lördagen började med handbollsträning och promenad. På kvällen kom Malin över och vi kikade på Körslaget. Helt rätt att Strömstedt åkte ut. Efter det blev det tävling i Mario Kart och gissa vem som vann. Mee :) Men Malin tog sig på slutet och vann ett par banor. Skoj hade vi i alla fall så det får göras om.
Somnade till Grease och när jag vaknade halv två sms:ade jag älskling och frågade om jag skulle hämta hem honom och då han ville det så körde jag ut till Munkebäck och hämtade honom.

Sov länge på söndagen och satt sedan på balkongen i solen och läste. Ni som känner mig vet att jag inte kan sitta stilla allt för länge så jag tvingade med mig M ut på en promenad. Mutade med glass på vägen så det gick bra. :)
På kvällen kom Johanna och Jonas över på middag och Bingo. Vann gjorde vi ingen av oss men trevligt hade vi som vanligt. Känns så skoj att ha dem som grannar nu. Var faktiskt över hos dem på fredag kvällen. De ringde halv tio på kvällen och frågade om vi inte ville komma över. Blev lite filmtittande och prat. Jättemysigt.

Nu är det måndag och ny vecka igen. Denna är inte lika fullproppad som de föregående två och det tror jag att jag behöver. Man kan inte köra i 110 hela tiden. M åker till Hemsedal torsdag till söndag så då får vi se vad som händer.

Nu ska jag fortsätta jobba i alla fall. Vi hörs lite senare!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: anna

Så skönt! :)

Jag mår toppen jag också, älskar att solen skiner.

Kram

2010-04-19 @ 12:15:32
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Malin

Konstigt att du vann när det är erat spela och det var min första gång ;) hihi. Detta måste vi göra om. Och längre. Får nog planera in minst 4 timmar =) Puss o kram

2010-04-19 @ 13:50:38
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: anna

Ska springa en runda, sen hem och slappa! Du? kram

2010-04-19 @ 15:29:05
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0