20100415

Hej bloggvärlden!
Klockan är eftermiddag och först nu får jag en minut över för att skriva ett par rader till er.
 En av mina bästa och finaste vänner.
Gårdagen blev verkligen lyckad. Lunchen hos Helén bestod av hjärtformade plättar och bäbisprat. Hur mysigt som helst. De har verkligen hittat en fin barnvagn. En sådan vill jag också ha sen.
Fast jag inte fick jag åka tillbaka till jobbet och göra färdigt dagens post och sedan åkte och M hem för att börja med middagen. Trerätters blev det.
Förrätt: Fylld tomat
Varmrätt: Parmaskinklindad kyckling med egengjord klyftpotatis och rotfrukter. Allt i ugn.
Efterrätt: Passionscheesecake
Gästerna kom runt halv sex och fick börja med varsin cider innan maten serverades en stund efter. Alla var verkligen jättenöjda och maten räckte :) Blev till och med liite kvar till en matlåda. Toppen. Resterande av kvällen bestod av roliga diskussioner och spel. En toppen kväll med toppen tjejer helt enkelt!

Idag ska jag hem på middag hos mamma och pappa på middag och sedan spelar tjejerna den sista seriematchen ikväll så den ska jag gå bort och kika på. När jag kommer hem skulle jag behöva diska berget med disk men får se om jag orkar de. Borde så de slipper stå när vi börjar helg imon.
Avslutar i alla fall kvällen med veckans avsnitt av lyxfällan. Och lite torsdagmys med älsklingen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tasha

haha ja det var verkligen inte igår. haha skvaller är alltid kul:) vad händer i helgen då gumman?

2010-04-15 @ 14:18:07
URL: http://atalante.blogg.se/
Postat av: carro

Åå vilken god mat. Jaa barn ger en härlig energi. Hoppas du också har en fin dag! Pussåkram

2010-04-15 @ 16:24:53
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan :) Har ny design på bloggen så nu tar jag nya tag, titta gärna in en snabbis och kommentera gärna vad du tycker :)



Ha en bra dag, kram!

2010-04-15 @ 18:18:49
URL: http://prickigflagga.blogg.se/
Postat av: carro

Vad hittar du på ihelgen då gumman?! Ha en fin fredag! Pussåkram

2010-04-16 @ 11:38:38
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0