20100414

God morgon!
Vaknade pigg och glad innan klockan ringde imorse. Gick upp på en gång för annars finns chansen att man görna ligger kvar lite till. Blev en dusch och lite frukost innan jag satte mig i bilen till jobbet.

Idag kommer bli en bra dag. Den börjar med lunch tillsammans med Helén och sedan tjejkväll med arbetskamraterna ikväll. Jag och M åker hem tidigare för att fixa all mat. Resten kommer mellan fem och halv sex och då börjar kalasandet :) Lite lungt kommer vi självklart ta det för det är trots allt jobbdag imorgon.

Gårdagen blev bra den också. Slutade redan halv tre och fick njuta solen tillsammans med lillasyster. Vi började med att köpa nya skor, ett par till henne och två par till mig :) Avslutade med korv med bröd och glass i solen :)
Halv sex körde jag in mot Slottskogen för en promenad med B. Härligt att träffa henne som vanligt. Hon fyller mig med ny energi. Klockan sju blev det för kallt så då tog jag bilen hem och fick sätta mig till dukat bord. Älsklingen hade gjort wookad kyckling med grönsaker och ris. Jättegott. Du är guld värd min prins!
Efter middagen blev det lite mer städning och klockan nio var det dags för DH. Somnade i sista pausen så missade slutet. Tacksam om någon vill berätta för mig vad som hände.

Nu ska här jobbas.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tasha

lite orolig att han inte skulle klara att öra men det får man se allt eftersom. tja händer inte så mkt:P söker jobb och är grinig på livet till och från. glad över att jag tog lån och började nagelutbildnigen:) känns som om att jag gör ngt vettigt nu iaf:) Ja gud äntligen att det är härligt väder:) Ja som sagt jag är nästan alltid ledig så du får säga ngn dag som passar dig:) ska bli jätte kul att träffa dig igen:) puss

2010-04-14 @ 11:08:19
URL: http://atalante.blogg.se/
Postat av: carro

Haha precis, kunde jag med sagt. Det värsta är när jag pratar i min mobil och säger: asså, vad faaan har jag lagt min mobil nu då, hehe.

Låter som härliga dagar du! Ha en rolig kväll! Puss

2010-04-14 @ 15:31:23
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: ida

ja de blir den nog =) hur har dagen blivit?

2010-04-14 @ 17:08:07
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Tasha

gör du så:) haha ja var det inte typ 3 år sen sist?

2010-04-14 @ 20:17:33
URL: http://atalante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0