20100412

God morgon soliga måndag!
Brukar vara svårt att komma upp på måndagsmorgonen men med en fantastisk helg bakom sig och en rolig, fullspäckad vecka framför sig så kan det inte bli annat än lätt att stiga upp. Sedan strålade ju solen utanför sovrumsfönstret också så det är toppen.

Vad vi gjorde i lördags vet ni ju. Det blev en roadtripp till Ullared med älsklingen. När vi kom dit var det inte mycket bilar alls så vi såg fram emot en lugn dag men när vi väl kom fram till Gekås så var det fullt med folk och dessutom kaos på grund av ombyggnation. Men det blev en del bra köp i alla fall. Bland annat en väldigt fin vårjacka. Ni ska få se. Glömde sladden till mobilen hemma i hallen.
När vi kom hem på eftermiddagen blev det lite vila och sedan vidare till Johanna och Jonas för mat och mys. Meningen var målning ännu en kväll men färgen hade tagit slut så vi monterade ihop sängen och la in kläder i garderoben istället. Kvällen avslutades som vanligt med kortspel :)

Söndagen bjöd på otrolig varm sol så jag satt på balkongen en stund innan jag började med vårstädning. Såhär i efterhand kan jag väl ångra lite att jag inte var ute och njöt ännu mer av solen men städningen behövdes verkligen så nu är det skinande rent hemma. Bara köksgolvet som ska skuras kvar.

Kvällen spenderades i soffan tillsammans med M efter en god middag och "spa"-timma.

Dagen på jobbet börjar sådär då vårt datorsystem inte vill vara med så nu får vi vänta på att vår datorchef ska ramla in innan vi kan börja jobba. Får plocka lite med papper sålänge.

Nu kickar vi i gång vecka 15!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Ahaa... vad ska dom göra där nere då? då ska jag hålla mig därifrån ett tag, får panik annars haha... men jag vill åka!

2010-04-12 @ 08:41:44
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Frida

Ahaa, I see.. Ja då få¨r jag nog vänta ett tag till, tycker det är stimmigt nog när det är som vanlgit haha.

2010-04-12 @ 09:32:26
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej pinglan!

Åh, det hade varit jätteskoj men jag är uppbokad hela april =( Men gärna någon helg i maj? Har du någon ledig helg där?

Puss & Kram

2010-04-12 @ 11:31:24
URL: http://misshannie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0